Finaste lördagssysslan

Idag tog jag min väska och åkte ner till sköna Göteborg för att spendera med världens bästa Amanda. vi konstaterade att om man bortser från tiden jag var i USA var dom här veckorna det längsta vi har varit ifrån varandra på flera år. åh du underbara vän! du är så mycket mer än en kusin!

vi tog sopplunch på magasinsgatan. här är världens bästa Amanda

linssoppa med örter och tomat, basilika bröd och sallad. MUMS!

shopping stod på schemat och här är mina fynd
ett par jeans med hög midja från Monki, mycket sköna
2 snusnäsdukar till håret från Emma och Malena
bästa lipsylet från Kicka ( finns även på Åhléns)
Mascara och lösögonfransar från Åhléns
Chanel nagellack från NK

Lacket heter mimosa och verkar vara det perfekta gula. var välrdigt missnöjd med IsaDoras Yellow Mellow men bästa Elsa tipsade om detta.

väldigt fin lördag om jag får säga det själv!


juste. jag har ju färgat håret. bättre bilder kommer men ja så här ser färgen ut i alla fall (:

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0