Fint paket en vanlig Onsdag

Efter jobbet stannade jag till på posten och hämtade mitt paket. det var lite skojigt för jag visste faktiskt inte vad det skulle vara för någonting eftersom jag har beställt 2 olika saker. men idag fick jag paket från Kakburken!



ny sugarpaste och tre nya utstickare!

när man har läntat till jul sen i mars så känns det som att det alldeles strax är jul nu när det är augusti så jag har köpt en järneksutstickare i tre olika storlekar. kommer bli många fina cupcakes framöver!

och så köpte jag 1 kg vit sugarpaste( sockerpasta). Jag tycker att det är bäst med vit för den är jätte lätt att färga så kan man anpassa massan med färg efter så mycket om man behöver. jag har en himmla massa olika färger så det passar mig utmärkt(: i morgon efter jobber kommer Elin hit och ska hjälpa mig dekorera cupcakes för jag tänkte bjuda på det på min sista dag på jobbet på fredag.

mycket fint med hemliga paket tycker jag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0