have yourself a merry little christmas

Jag vet. jag är lite störd. men jul är det absolut bästa jag vet. jag började längta till jul redan i mars tror jag, och nu har jag börjat lyssna på mina julspellistor and i love it! jag längtar sönder till denna underbara tid!
julbelysning och snö, en av de finaste kombinationerna någonsin tror jag. ljus och snö!

tänk att få skicka fina julkort, typ sånt här!

tänk när man får julpynta hela huset. vart jag än befinner mig ska jag ha en egen julgran!

tänk att få sätta på bästa julspellistan och få hänga upp fina ljus i fönsterna

tänk att få springar runt i små butiker och leta fram fina klappar till nära och kära, och sedan slå in klapparna i ljuset från stearinljus, kanske lacka ett och annat bara för att det är så himmla fint.

och att få skapa fina bakverk och underbart julgodis. åh jag vill ha jul NU!

alla bilder är från weheartit

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0