Höst


nu är det verkligen höst. på min uppfart och gräsmattan ligger det bronsfärgade varma björklöv och det blåser lite kallare idag. regnet smattrar lite fint på rutan mest hela tiden tycker jag. nu är det helt enkelt höst. så på med strumpbyxor ( för klänningar kommer jag aldrig sluta med) och fram med höst jackan. jag vill egentligen ha en babyblå kappa till hösten/vintern 11 men har inte hittat någon än. får se om jag har råd att låta någon sy en åt mig. i brist på det tänkte jag åka in och köpa stora blå knappar och byta ut dom svarta, lite nytt i alla fall. hösten är fin, det är varma färger ute och jag tycker att det är mysigt med regnsmatter mot rutan. nu kan man med gott samvete dricka varmchoklad under en filt, eller ta långa varma bad. det var en fin sommar men nu blickar jag bara framåt.



( översta bilden är min egen understa är som vanligt här ifrån)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0