I just miss You



Jag vet inte vad det är som gör att ditt hjärta slår dubbelslag för henne, men du min vän förtjänar någon som älskar dig, och hela dig! inte bara vissa bitar. jag tror inte att hon gör det och det gör så ont att se. För du förtjänar allt och lite till. jag vill få dig att inse det själv.  det är inte bara jag som saknar dig, alla saknar dig. snälla, snälla söta rara underbara du kom tillbaka till oss. kom tillbaka till mig min vän. för jag saknar den du var, den du innersinne är. Jag saknar helt enkelt DIG!

Kommentarer
Postat av: en vän

Olycklig kärlek? Det finns bara en lösning, sno tillbaks honom!

2011-08-15 @ 12:29:16
Postat av: Rebecka

njae inte olycklig kärlek, mer olycklig vänskap

2011-08-15 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0