när man är sjuk

Jag är fortfarande sjuk, har hitills druckit 5 liter vatten idag och har nu påbörjat min andra rulle hushålls papper. sov kanske 4 timmar i natt eftersom jag fick hostattacker hela tiden. så idag är ingen toppen dag. Igår åt jag och min lillebror thaimat och kollade på film när vi va ensamma hemma, det var mysigt (: tänkte tipsa om min bästa sjukfilmer


Crybaby

Blue Hawaii ( bästa Elvis-filmen enligt mig)

Pleasantville

Marie Antoinette

The Runaways

Wild Child ( min ultimata feelgood film)

Scott Pilgrim VS The World

alla bilder är från weheartit

puss

Kommentarer
Postat av: Jonas:):):)

HAHAHAHAHA älskar att du var den enda som gillade min "hot to trot...check!" status, så jävla rolig film. Din blogg är ju stenskön! (om något nu kan vara stenskönt;)

2011-08-06 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0