T.G.I.F och en lördagsmorgon


igår hade vi teaterfest( alltså en fest med min gamla teatergrupp) hos Victor, men jag kallar honom Vicky;) Han bor här

Här är Fabian(fyllekajaN), Hannah och Veronica, även känd som Veronix

Här är Vicky som försöker se plågad ut och Albin

Världens bästa Hannah

Vicky lånade mina ReyBerri

Albin em....ja jag vet inte riktigt vad Albin gör men Hannah skakar rumpa

sen satt vi inne i vardagsrummet när det blev för kallt. det här är Felix, Vicky och Benjamin. jag gillar den här bilden för det synns att felxi är trummis (: sen åkte Felix och Veronix hem( justde dom är ihop sa inte de) och Hannah och Fabian bestämde sig för att åka in till stan tidigare på kvällen. vi satt och lyssnade på musik och tjötade en stund sen gick vi och la oss

jag har sån himmla himmla tur, för jag blir aldrig bakis. jo det är sant! så jag vaknade hur pigg som helst typ vid 10 och gick upp och började städa. Jag plockade ihop alla burkar och tomglas, sorterade dom,slängde fimpar och gammalt äckligt snus(!!), la all smutstvätt i en hög i stället för att det låg utspritt på hela golvet( Vicky har varit ensam hemma med Albin och någon mer i typ 3-4 veckor så ja, det va lite stökigt :p), torkade av alla ytor, satte in all disk i diskmaskinen, diskade lite för hand och sen lagade jag frukost till killarna. Äggröra tomater, ugnsvarma frallor och kaffe! mums! mycket tacksamma killar (:

nu ska jag snart åka till Elin för peppkväll. ikväll ska vi se Jurassic Park filmerna och peppa USA resa. fin helg detta

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0