Vardags lyx


Vardags lyx för mig är att känna sig som en filmtjärna på 30-talet genom att tillåta sig att sova i den där fina vita med svart spets från Victoria's Secret, varför ska den bara hänga i garderoben?

Vardags lyx för mig är att sova på blodröda underlakan i kontrast till mitt favorit påslakan i vitflanell. varför ska just dom här sparas till jul?

vardags lyx för mig är att ta på sif högklackat när jag ska gå till ICA.  om man inte övar blir man inte bättre, så varför inte? vem bryr sig om man bara bor i ett litet samhälle utanför stan som jag gör?

vardags lyx för mig är att faktiskt våga ha framme mina fina designer väskor utan att skämmas. jag ser ju inte ner på den som inte har någon, så varför ska jag acceptera att någon ser ner på mig för att jag har det? Den stora och den lillabruna fick mamma i morgongåva av pappa men hon använder dom aldrig så jag fick dom. den svarta har jag får ärva efter min mormor när hon gick bort. 

Detta är väll inget att skämmas över? Alla är vi värda lite vardagslyx :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0