Varför inte

den som känner mig vet att jag är en väldigt pastellig person, jag älskar ljusa fina färger när det kommer till kläder, inredning, smink, bakverk så varför inte hår? efter att en av mina favorit kvinnor Doe Deere förverkligade en barndomsdröm om att ha ljusblått hår så har jag funderat lite. det vore ju ganska roligt att ljusa upp håret till Luna Lovegood blondt så att man kan byta till vilken färg man vill. jag är inte rädd för förändringar på det här sättet så det vore lite skojjigt att kunna färga det i den färgen man känner för den veckan eller månaden. här är lite inspiration. alla bilder är från weheartit



och nu den fantastiskt vackra Doe Deere i sitt blå hår



som dom sa på Top model här om dagen : She is painfully beautiful !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0