Världens bästa


det här är världens bästa Amanda. Hon är min kusin och min bästa vän. Hon kan helt omedvetet vända min dag genom att bara prata med mig ett par minuter i telefon. Amanda Hallams jag älskar dig!


idag har jag känt mig nere. idag har jag haft en känsla i magen som säger FUCK IT! jag har legat och kollat på The Runaways för 50:onde gången och skapar i huvudet ett alter ego för det hård 70-talet. den filmen får mig seriöst att vilja spela i ett rockband, använda platåskor varjedag, knarka, ligga med tjejer och leva på 70-talet. jag har haft ont i magen sedan 17:30 igår och jag känner mig allmänt patetisk. Jag kom inte in på utbildningen. och det känns som ett misslyckande.

Men så ringde Amanda. fina Amanda dom nu har flyttat för att gå på folkhögskola.  Hon berättade om sina första dagar, om sin nya klass och sin nya kärlek. och sen pratade hon London. åh London. jag hade nästan glömt bort de. jag berättade nämligen för min pappa om mina London planer, fick då iprincip höra " kom ner på jorden och va lite realistisk. hur skulle du få jobb i London?" så det har liksom inte känts som ett alternativ. men nu är jag tillbaka på rätt spår igen. jag har redan fårr klartecken att dom vill ha mig som timmvikarie här ute i sandared. så det är bara att jobba och spara nu så ska jag försöka förverkliga London drömmen. jag känner mig back on tack! och allt tack vare att 20 minuter långt samtal med världens bästa <3


puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0