Bloggen <3

förlåt min lilla fina blogg! det SKA bli ändring på den här frånvaron! december har varit lite sisådär, mycket på gång osv. jag har hunnit fylla 20 år, och jag hade en mycket fin födelsedag (: och igår hade jag och bästa Elin födelsedags fest ihop. det blev rena rama kändis festen då temat var idoler. det såg ut lite så här


Cry Baby(!!!), Snövit,Van diesel Blair Waldorf, Christina Augilera och Mimmi Pigg

Link va där

Och Britney Spears

Kurt Cobain, Slash, Mario(?) och Tylor the creator

Cry Baby, Jim Carry och den ena snubben u Blues Brothers

jag var Katy Perry och såg ut ungefär såhär. blev grymt nöjd med klänningen. tack världens bästa Hannah för hjälpen!

slash hänger, tylor spelar cool och Katy och Brittan dansar


snyggast va Veronica! DAMN! man ska inte röka med det är sjukt snyggt med cigaretter på bild

det var en himmla fin kväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0