en helg i december


i lördags tog jag sovmorgon och sen åkte jag in till stan och hämtade upp finaste Ida. det stod nämligen julshow på schemat för oss. så vi åkte upp till stallet och andades in lite trygghet. Jag kan seriöst inte komma på något som ger mig mer trygghet än hästar. i alla fall, efter det fina firandet åkte jag vidare ut till världens bästa Mathilda för god mat och tjejsnack. hade träningsvärk i magen igår efter alla skratt den dagen. kom hem vid 02 ungefär. Igår var en riktig ickedag. gick i pyjamas till typ 16, gjorde inte många knop. städa mitt rum, stökade ner i mitt rum i jakt på något att ha på mig på fredag. bara 4 dagar kvar som tonåring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0