Santa Baby

tänkte att vi skulle kolla på några av sakerna jag fick i julklapp

jag fick 2 bakböcker. nu kanske jag äntligen kan lyckas med mina makroner! Leilas bok är full med bra recept och inspiration


sen fick jag den här underbara boken som jag verkligen önskat mig! den är full med fina citat, bilder och platser för egengjorda recept. vi kollar närmare på den en annan dag.

jag fick en annan andvändbar bok också som jag nog kommer läsa emellanåt. på baksidan står det "hur får man bort fläckar,hur räddar man en misslyckad sås,hur  gör man sitt eget hemma-spa och hur blir man av med rådjuder i trädgården? Här hittar du smarta tips om allt från matlagning,huskurer och förvaring till trädgård, fläckborttagning och vardagslyx! Beprövade husmorsknep från mormors tid varvas med nya tips för den stressade nutidsmänniskan. Orka mer, må bättre och hitta lugnet! Smarta knep, kloka hälso tips och härliga recept på allt från bästa morgonmüslin till ansiktsmasker,badolja och energijuice" hur fint? fick en väldigt finurlig dekorations sak också. himmla bra!

fick fina skålar av min bror också. den längt till höger va den jag fick av dennis (: jag fick även lite presentkort och pengar, och en ansiktbehandling. vad jag fick av min andra bror visar jag en annan gång för den kom i byggsats ;) nu ska jag äta lite mer janssons sen bär det av mig jobbet

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag fick med kloka råd-boken :) Supernajs ! Ses vi ute ikväll måntro?

2011-12-25 @ 16:03:20
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0