Sure Thing Sugar!

hej på er! idag efter att jag hade ringt och tackat Dennis för dom fina paketen så stod det bakning på schemat. nu är både cupcakesen och mina hemmagjorda oreos färdiga. måste erkänna att jag är ganska trött men blev hyffsat nöjd i alla fall. tänkte att vi skulle kika lite på hur det såg ut (:


åh min fina! vad skulle jag göra utan dig?

fick ändra storleken efter första plåten då kakorna flöt ut mer än jag trodde att dom skulle göra. skriver receptet här om någon dag eller så om det är någon som vill pröva själv (:

färdiggräddade och ner bäddade i finburken

färdiggräddade cupcakes i fina formar från lagerhouse

tada! körde vanlig creamcheese frosting på och gjorde lite sockerpasta dekorationer. note to self. färga ALDRIG vit sockerpasta röd, köp mörka färger färdiga istället. så galet mycket jobb

kakorna doppade jag i mörkchoklad. tror att det passar ihop med den söta vaniljkrämen emellan kakorna (: även dom fick lite dekoration

blev inte helt nöjd med mina "polkagrisar" men sockerpastan torkade snabbare än vad jag hade räknat med. min frosting teckning kan helt klart bli bättre men dom blev godkända i alla fall (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0