28 juni 2011


I går var jag på kalas i jönköping. Det är alltid fint att få träffa den delen av släkten tycker jag! Min kusin och min Moster hade fyllt år och det bjöds på en massa gott. Min kusin hade önskat sig Mateuz porslin så hon fick et stort grått fat av oss. sen när paketöppningen var klar harklade hon sig lite och tillkänna gav att hon och hennes sambo hade förlovat sig! himmla fint tyckte jag. Egentligen hade jag tänkt skriva allt det här igår men vi va inte hemma fören halv ett! så det fick bli idag istället. idag är jag sjuk så det blir inget jobb för mig den här helgen tyvärr. skäms som bara den för jag vill inte att dom ska tro att det är för att slippa jobba helg som jag är sjukanmäld. men så är det faktiskt inte. så idag tänkte jag fota mina spanien fynd, dricka kaffe/varm choklad/ chai tea ur min Starbucks mugg och titta på film. och blogga lite mer såklart! Kanske målar om mina naglar med. hum.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0