After all this time? - Always


mitt favorit harry potter citat står skrivet på min underarm. det är så jag vill känna.

jag måste bara få dela med mig av min besvikelse. Jag kan verkligen inte låta bli att bli arg på det faktum att alla killar ljuger för att få ligga. Jag ska erkänna att jag inte är något helgon direkt och jag älskar att hångla. så när jag är på fest vill jag för det mesta hångla. så igår på hannahs födelsedags fest var jag jätteglad mest hela tiden och det var en kille där som jag inte hade träffat innan. vi flörtade fram och tillbaka så jag tänkte what the hell, nu kör vi. vi började hångla, det var fint, mysigt och allt sånt. men så var det en annan som ropade en dräpande kommentar( jag gillar som sagt att hångla men eftersom jag är tjej är inte det okej) så jag blev lite ledsen. då säger den här killen: "jag lyssnar inte på vad som säger, jag tycker om dig. vi kan sitta och prata hela natten om du vill, jag är inte en sån kille". jag måste erkänna att jag gick på det en stund och kände mig väldigt glad. han satt och höll om mig och höll mig i handen i taxin in till stan och allt gick fint. men sen när vi kom till krogen fick jag världens diss.

jag kan inte påstå att jag brydde mig så mycket egentligen, men jag blev bara så irriterad på att han skulle säga så mycket bullshit! hade han bara sagt typ " du är snygg ska vi hångla?" hade det ju varit lugnt. jag är bara så himmla trött på att ärlighet inte är värt något längre. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0