bättre sent än aldrig. España!


så här kommer lite spanien bilder med små korta kommentarer. det här är huset

favoritstranden i Villa Jojosa

finaste husen på strandprommenaden


en kväll bestämde vi oss för att gå ut. vi gick och tog varsin drink.  Margarita är ju himmla gott så det tog vi. men det var nog det äckligaste jag har druckit! tänk dig 12cl tequila och 2 cl limejuice- BLÄ

sen gick vi till baren Heartbreack hotel. där fans det en halv veteranbil med strippstång upp till taket. hihi nästa sommar kanske vi vågar dansa där

dom hade en egen energidryck vilket vi tyckte va himmla coolt!

jag hittade ett flipperspel med Indiana Jones tema. blev sp himmla glad! önskar att jag kunde ta med det hem

en dag dog pappa upp oss i ottan för en prommenad till fyren. ser ni det lilla lilla huset på kullen? det var målet. tror att det var en sträcka på 6 km.

utsikt

utsikt

utsikt

framme!

Jag hade en en helt underbar vecka med världensbästa Hannah. vi pratar om att åka ett gäng nästa år och hyra huset själva. kommer bli hur fint som helst!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0