Home Sweet Home

Nu har jag städat i två dagar! så nu är det rent och fint här hemma :) tänkte visa hur det ser ur hos mig

här är min säng, jag har världens finaste överkast om jag får säga det själv

det här är min elvis hylla, har ca 200 olika prylar med Elvis

här fick mina kakfat och lite annat fint bo. jag gillar små detaljer så som mina favorit skor som 4åring

det här är min tapet som jag blir aldeles bubblig av varjedag. jag vill ha samma sen när jag flyttar hemifrån

så här ser mina garderober ut. får alltid en kännsla av att jag ska komma ut i Narnia eller Underlandet när jag öppnar dom. måste säga att jag älskar nästan allt i mitt rum.

idag var elin här och vi pratade lite USA, har lite funderingar angående det dock. och sen fick jag världens bästa paket! men det får fotas i morgon.

ja det var nog allt :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0