i min shoppingpåse


så jag tänkte i alla fall visa några av mina spanien köp. den här fina jumpsuiten köpte jag på Pimkies rea och jag älskar den! jag älskar färgen,tyget formen allt!

den här fina klänningen med fjärillar på köpte jag på Zaras rea. mycket skön men blev inte så bra på bild.

köpte ett par skor på marknaden som jag älskar!  jättesköna, lätta att gå i och passar till det mesta. win win!

Köpte även ett par gula,fina rayban nockoffs. dog lite när jag såg att det står Reyberri på dom istället för Rayban. hihi

och så köpte jag ett par hörlurar i en affär jag inte minns namnet på. himmla fina med jordgubbar på. resten av mina köp såg antingen inte bra ut på galgen eller så låg dom i tvätten. men dom kommer nog dyka upp så småningom i alla fall.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0