I'm taking my turn on the sin wagon


Oj oj oj! jag hade så attans kul igår!jag dansade mig riktigt svettig för första gången på flera månader. Mådde mindre bra idag dock, men efter en treo och en skål nudlar(bästa bakis/sjukmaten) mådde jag bättre. nu ligger jag och slöar i soffan och tittar på Top Model. ska snart ta tag i dagen, typ städa och diska lite, åka till affären och laga mat till min bror och hans sambo som kommer på söndagmiddag sen. har inte packat upp en heller (shame on me jag vet) så måste göra det innan mamma och pappa kommer hem ikväll. well well.

( vet inte varför men jag älskar fokuset på den här bilden, tog den när jag var i USA i höstas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0