med sorg i hjärtat

I går var jag och bästa hannah på den sista harry potter filmen. det var nästan så att jag inte ville se den för jag ville inte ha ett slut. Men oj vilket slut det var! Tårarna hade precis slutat rinna när vi lämnade bion och jag gick mot bilen med en  melankolisk känsla. glad att dom gjorde två filmen så att dom fick med det viktiga, glad över slutet( jag hatar det inte som många andra) men ledsen över att det faktiskt är slut nu. Jag har levt i Harry Potter världen sedan jag var 10 år, jag har läst alla böcker minst 4 gånger och det kommer bli många fler. och nu när vi inte får vara med längre känns det nästan som om jag blev lämnad kvar när dom lever vidare. Men detta till trotts så var det så himmla fint! tänker inte avsjöja något men det var så fint att jag grät som ett litet barn.

resten av kvällen va inte så spektakulär, åt kokta färska rödbetor med smör och salt till middag, kollade på "En Prinsessas Dagbok" och sen kollade jag mest på nyheterna. Jag kan inte förstår det som har hänt i  norge, nästan 100 döda nu, nästan 90 döda ungdommar från ön. mina tankar går till Norge idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0