panit my world baby blue


Okej, jag har en sak att erkänna. jag har fått ljusblått på hjärnan. kan inte få nog av denna underbara färg! så igår på jobbet när jag var hemma hos en av mina favorit tanter var jag bara tvungen att ta ett kort på hennes underbara soffgrupp i ljusblå sammet. dog lite så fin är den! pch nu sitter jag här i mitt nyfärgade, nyklippta hår med isadoras "miami blue" och vitt graffiti top nagellack på fingrarna. mina naglar ser ut som mini himmlar med små vita moln på. om en liten stund sak jag åka ivåg till jönköping på kalas så tänkte komma med en lite längra update senare. jag börjar inte förän vid 15 i morgon så tänkte ta mig tiden att fota mina senaste fynd.

För ovrigt känner jag mig som en blandning av snövit, Katy Perry och Ramona från Scott Pilgrim VS the world. färgen blev toppen men är sådär nöjd med luggen. men kommer nog va jätte nöjd om sisådär en vecka när den har vuxit lite.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0