ta mig till havet


Igår efter jobbet packade jag en väska, tog på mig tre favoriter och mina bästa gummistövlar och åkte till Skärhamn. Jag skulle nämligen åka och hälsa på min underbara kusin Amanda som jobbar på ett Café/galleri där.

favorittröjan är från forever21
favoritshortsen är från Gina Tricot
favoritskärpet är seconhand från Byond Retro


Amanda mötte mig på torget och så gick vi till fiskeaffären. vi köpte varsin havskräfta, 2 olika rökta makrillfiléer, rökt lax, färstbröd och supergod aioli. i väskan hade jag en kyld flaska vitt och kvällen var fulländad!

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i skärgården men jag blev faktiskt helt förälskad. Amandas sista vecka är min sista vecka på jobbet så när jag har slutat åker jag upp och stannar där ett par dagar. då har hennes morföräldrar lagt sin segelbåt där så vi ska bo i den. jag längtar redan!  idag var det regnigt och inget skoj alls så mamma hämtade upp mig på stationen i Göteborg så åkte vi en sväng till Ikea. det blev lite smått och gott inhandlat där såklart och så har jag valt säng. den och en fin galvel ska vi hämta i veckan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0