tillbaka till verkligheten


trött,osminkad men glad ändå :)

har precis avnjutit en god pasta med sås på kyckling,champinioner,grädda,persilja och karl-johan salt. M-m-m! inser att jag kommer leva på pasta när jag blir student. jätte praktiskt att frysa in pasta såser och sen bara koka pasta till (:

annars har det väll inte hänt något speciellt.  jobbade idag, gick lika smidigt som vanligt, kommer sakna mina gammlingar när jag flyttar. jobb i morgon fram till 13 sen bio med favorti hannah. jakob berättade nyss att han ska på LAN hela helgen så blir ensam :/ jaja, kanske hittar någon som kan hålla mig sällskap (:

puss

Kommentarer
Postat av: Elina

Samma här, och soppor på buljong och grönsaker för min del. Jag vet inte om jag vågar flytta och sköta mig själv !



2011-07-23 @ 01:17:10
URL: http://elinis.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0