tre kvinnor som inspirerar mig


Katy Perry är min favoritartist. hennes röst är helt underbar, hennes låtar gör mig glad och hon är en av världens vackraste kvinnor enligt mig. Hon verkar vara så himmla trevlig, rolig och allmänt skön som människa. Hon inspirerar mig och är en av mina främsta stilikoner.

Doe Deere är en framgångssaga utan like. läs hennes historia på hennes hemsida. jag älskar hennes smink, hennes hår, hennes kläder och hela hennes väsen. hennes blogg är full av fina bilder och tips. jag älskar sättet hon hittar på en historia och en karaktär till sina photoshoots.

sist men inte minst Elsa Billgren. den här kvinnar är fantastiskt och hennes blogg läser jag varje dag. jag har till och med drömt om att vi har blivit vänner ett par gånger. Elsa är Sveriges vackraste kvinna enligt mig och hon verkar vara en helt underbar människa. elsa får mig att vilja älska mig själv, precis som hon älskar sig själv ur alla perspektiv. hon är min idol och jag älskar hennes aptit på livet.

alla bilder är tagna från We heart it

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0