update from the tub



när det är sisådär 15 grader ute, med lite duggregn och allmänt röset då är jag så attans glad över att vi har ett badkar. så här ligger jag nu och låter vattnet värme upp mig utifrån och in. himmla mysigt om jag får säga det själv, tänkte sätta på en film strax.

hitills har väll dagen inte erbjudit något makalöst direkt. vi hade vänner från spanien på besök här i natt, så vi sa hejdå till dem vid 12 snåret. sen gick jag och pappa ut på promenad i skogen en timma, jag blev grymt glad över min lönespecifikation och så ringde jag antagningen i jönköping. tyvärr kunde varken dom eller högskoleverket svara på om det redan är 5 som har tackat nej eller inte. så jag måste vänsta till den 15 augusti i alla fall. suck.

men men, svårt att vara irriterad när man tar ett bad.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0