sammanfattningsvis

okej, det var faktiskt inte mitt fel att det var tyst igår, satte mig vid datorn för att blogga innan jag skulle sova men internet ville helt enkelt inte fungera så det fick va. hade jag haft en iphone hade jag kunnat blogga genom den men hehe har en stenålderstelefon tills vidare. idag känner jag mig så himmla hurtig. gick upp 05:45 jobbade från 07:30-16:00 sen en timmas simmning på det och sen var jag hemma, hur pigg som helst,18:30. det känns så attans bra! igår gjorde sockerberoendet sig påminnnt rejält! kraftig huvudvärk heladagen, usch det var inte kul. men idag har jag inte haft ont av det alls. allt känns så himmla bra! nu är jag ledig i morgon och det ska bli skönt, sen blir det jobb hela helgen. ska försöka hitta min laddare till kameran i morgon så ska jag fota lite så att min blogg blir som förut (:



ramses ser så mysig ut på den här bilden så det får bli dagens. hoppas att ni har det bra mina fina (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0