The US and A del 1

en sån här gråmulen söndag i november tänkte jag tittat tillbaka på min och Elins fina semester i september, och så kom jag på att jag inte har visat er alla fina bilder! så nu kommer det, bättre sent än aldrig (:

efter 2 ynka timmars sömn, mellan landning i London och New York, massviss med stress så var vi äntligen framme i Orlando! och jag var super pepp!

fina hotellrummet! hotellet va så stor att vi fick åka golfbil från lobbyn till vår byggnad

en liten karta över området


så hette vårt hotell





vi bodde i nummer 11, fint hotell right?

efter att ha varit vakna i ett dygn gjorde vi vårt bästa att hålla oss vakna så att vi kunde somna i Orlando tid. vi var dock så trötta att det fick bli roomservice med hamburgare och film. men vi klagade inte. dagen efter vaknade vi vid 06 tiden men låg och drog oss tills det känndes okej att gå upp. då gick vi på frukost jakt.

detta låg tvärs över gatan och var väldigt trevligt. åh amerikaner! så genuint trevliga människor!
åh hashbrowns, how i miss you! efter frukost promenerade vi runt för att origentera oss lite, det slutade med att vi var ute i 2 timmar och brädens oss rätt ordentligt. sen hängde vi mest vid närmaste poolområde( det fanns 3) och försökte komma in i rätt tidszoon.
 
detta får avsluta del 1 (:

Kommentarer
Postat av: Erika

vad glad jag blir över att du lägger upp usabilderna, för även om man såg de på din facebook så förstod man kanske inte riktigt vart allting var och sånt där. så bra med bilder och text - jag gör ju likadant med min australienresa :D

2011-11-17 @ 11:08:56
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0