US and A del 2 Island of Adventure


dag 3 spenderades på Islands Of Adventure. och OH MY GOD! bästa dagen i mitt liv! Islands of adventure är en temapark med tema parker i. det fanns Marvel Comic street, Toon Lagoon, Jurassic Park, The wizarding world of Harry Potter(!!), the 8th voyge of sinbad och Dr seuss landing. jag tänkte visa bilder från alla utom Harry Potter i det här inlägget för vi tog så himmla mycket bilder där att jag inte vill missa något! så here we go

först hittade jag den här helt underbart fantastiska butiken! åååh lycka! ångrar att jag inte spenderade några pengar där inne, hade tänkt köpa Grinchen men glömde det

Marvel Comic street. dom gillar berg-och-dal-banor i USA, den här hette The Hulk

Marvel Comic street

Marvel Comic street

Marvel Comic street

Marvel Comic street. vi spenderade inte så mycket tid här för vi va så himmla taggade på Harry Potter delen

Toon Lagoon. här spenderade vi ingen tid alls, är man harry potter nörd så är man

Jurassic Park här va vi också supertaggade! så himmla coolt!

Jurassic Park hej hej!

Jurassic Park

den här attraktionen var så galet coolt! OMG fick rysningar hela tiden! svårt att förklara. du sitter i en flodbåt och du åker in i parken. när grindarna öppnas hör du John Hammond säga "Welcome to Jurassic Park" dog lite. sen åkte man vidare medans han berättade om alla dinosaurierna man såg. så attans coolt var det!

Jurassic Park

Jurassic Park Pose!

Jurassic Park Pose!

glada tjejer! detta får nog avsluta del 2, ni vår se dr Seuss landing en annan dag helt enkelt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0