US and A del 3 The Wizarding World Of Harry Potter- Hogwarts

Nu är det äntligen dags, den stora delen, favorit delen. timmarna vi spenderade här var dom bästa i mitt liv. det var helt fantastiskt! här kommer själva slottet, byn kommer i nästa del 


Slottet på långt håll, fick rysningar redan här

ingången till Hogsmeade!

vi såg byn på håll och blev helt till oss,men vi bestämde att ta slottet och åkturen först så att vi kunde gå runt i lugn och ro sen


hoppade typ av glädje här! dom hade gjort så att slottet var en del av åkturen, det hela tog tyo 45 min och själva simulator turen var kanske 5 minuter, men det märktes inte för överallt såg man saker man läst och sett.


först gick man igen fängelsehålorna med lite klassrum, men det blev inga bra bilder. nästa anhalt var växthusen, någon som känner igen som här små krabaterna från år 2? förövrigt spelades den klassiska musiken vart man än gick vilket bidrog till att jag gick omkring med rysningar i 32 gradig värme

Gryffindor leder yey( jag hamnade ju i Gryffindor på Pottermore)

"citron Sorbet"

unicorn!

överallt var det tavlor som pratade med dig

någon som ser vem som står på avsattsen och pratar med oss?

minnessållet

suddig bild jag vet men det var inte opimalt lju där inne+ att jag va så exalterad att jag skade. och den simulator turen var det häftigaste jag har varit med om. helt mindblowing! den går inte att förklara  ord,men mse uppleva den. så får du chansen så åk dit!du komme inte att ångra dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0