just FYI

jag tror att jag skriver det här för att jag liksom hoppas att du av någon anledning ska läsa. och jag känner att jag måste få ur mig det.

Jag tror att jag tycker om dig. eller jag vet att jag tycker om dig. din humor är helt fantatsisk och du får mig att skratta hur lätt som helst, även om du inte kan se det. vi har ganska mycket gemensamt, men inte allt vilket jag tycker är bra. skulle vi kolla på film någon kväll skulle det nog inte bli bråk, men vi lyssnar inte riktigt på samma musik, så i bilen kanske vi skulle slåss lite. men vi har en del musik gemensamt, den allra finaste sorten. jag vet inte om du vet det men du ler med dina ögon, och det gör mig lite knäsvag.  Du är fin. bara så du vet



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0