F A S H I O N

Just nu pågår Fashion Week i Stockholm, dom flest bloggar jag läser har fått sina inbjudningar och jag sitter här vid mitt köksbord grön av avundsjuka. För jag älskar mode! Att blädra i Elle och Vouge, att få drömma sig bort i alla vackra kretioner är helt fantastiskt. Sen kan jag verkligen inte påstå att jag gillar allt som är modernt, låååångt ifrån. Men vem gillar allt som finns i affärerna liksom? Jag har min stil som jag trivs i, 50-60 tals siluetten passar mig men jag tycker självklart att mer än mina markerade midjor och rockabilly luggar.Jag gillar både vackra genuina Vintage klänningar och att kunna gå in på tex H&M och komponera ihop en snygg 60-tals outfit. Det vore jäkligt kul att få jobba som Elsa gjorde innan, PR-ansvarig på något klädföretag eller om fina Emma som är webb-redaktör på Damernas Värld. Den som lever får se anntar jag, det ska nog bli människa av mig med ska ni se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0