jo men det gick ju bra

jag är superduper bra på att skriva listor, jag vågar påstå att jag älskar listor. Men att göra allt som står på dom? not so much. haha kom nyss upp ur sängen, att ta upp datorn och skriva därifrån var kanske inte min bästa idé direkt. Nu har jag precis ätit frukost, sitter och lyssnar på den här spellistan och samlar energi för att ta mig ann kläddelen i mitt rum. För det SKA göras innan jag åker till jobbet!
 
dagens frukost! rostat fullkornsbröd med philadelphia vitlök&örter, sallad och skinka, bästa juicen från Paulúns och Starbuckslatte. M-m-m!

Kommentarer
Postat av: Sanna :D

Skulle du vilja göra ett bloglovin byte? Om du vill så följ mig på bloglovin och kommentera på min blogg och säg vilket nummer du blev så gör jag detsamma!
Kram :D

2012-08-28 @ 15:24:52
URL: http://ssannasfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0