let's start

Min lediga dag igår spenderades i frisör stolen , sen lunch på ny italienska( kommer så gå tillbaka)och sen hjälpte hannah och madde mig att välja glasögon. Är så himmla himmla nöjd. Hämtade pappa på flygplatsen igår kväll, somnade vid 1 och vaknade upp helt utvilad vid 9 idag. Har nu låtit bli allt med socker i 3 veckor och jag mår bättre, är piggare och har gått ner ett kilo. Det känns så bra. Åt lite frukt och kollade på senaste true blood och sen snörade jag på mig joggingskorna och tro det eller ej men jag sprang en runda! JAG! Eller ja jag varvade jogging med gång, måste kolla om knät håller men i alla fall. Nu sitter jag här nyduschad och tänkte göra i ordning lite mat, vid 15 är det dags för jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0