Stockholm dag 2 del 1

Vi började dagen med frukost efter en för min del sömnlösnatt. Men lite kaffe på det så var jag good to go!
jag provade en hatt på Monki. Haha hannah tyckte jag va söt, men den fick stanna kvar
 
sen gick vi in på pyyyttelilla Fröken sött, otrevligt biträde men fina klänningar
Inne på Emmaus vintage på Götgatan fanns det såå mycket fint! och 50% på nästan allt! Fyndade bland annat ett gult fodral á la Mad Men som ni ska få se när jag kommer hem
Hannah provade kläder på det största Gina Tricot jag har varit på! Jag tyckte mes att dom hade väldigt fina provrum. Kände mig visst som en kängru med väskan på magen haha.blev så pass distraherad att jag glömde  min telefon, men någon vänlig själ lämnade in den så den återkom till mig senare
vi åkte bort till Hornsgatan för lite lunch på bästa pasta stället! har ni vägarna förbi så prova! SÅ gott! nr 17 är min favorit
På Byond retro vid zinken har dom tyllmoln i taket
Kommer ni ihåg min Vill Ha Lista? den här var tyvärr en Herr Jacka. fingrade på den en stund men den kommer göra någon annan glad i stället
 
Slut på del 1
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0