take two

jag är lite av en bryt ihop och kom igen person, om något inte går som jag tänkt gör jag upp nya planer. Lite så är det nu. Gjort är gjort. Det är helt och hållet mitt fel och det vet jag men jag kan inte göra något åt det nu. Jag gör fel. Jag gör ofta fel men jag gör sällan samma misstag två gånger.Nu är det dags att gå vidare. Än så länge väntar jag fortfarande på svar från ISM men jag gör samtidigt upp reservplaner. Just nu sitter jag vid mitt köksbord, dricker favorit chai te ur bästa Starbucksmuggen och skriver ut kursplaner och literaturlistor. Dagen kommer att bestå av det, och packning inför hemligt äventyr som börjar i morgon. Det ska bli så himmla himmla skönt.får nog in en promenad och ett lååångt bad också 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0