The Worlds dumbest smart girl award goes to...

Rebecka Hallams! Oh yes, du läste rätt. Dagen har varit kaos artad, och jag ska göra mitt bästa för att förklara vad som hänt. I morse när jag läste mailen hade jag fått ett mail från antagningen med mitt slutgiltliga antagningsbesked. Jag loggade då in och förväntade mig att då att se att jag inte hade kommit in på event management eller att jag skulle få valet att välja mellan ISM och event management. Där hade jag helt otroligt fel. jag gick in och såg gröna bokstäver ANTAGEN på Event Management och röda bokstäver STRUKEN på ISM. Dagen har bestått i en miljon telefonsamtal, ångest och +/- listor. Nu har jag gjort allt jag har kunnat så nu kan jag bara vänta och se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0