a classic with a twist

Hej Hej dagboken! Idag väckte mamma mig strax innan klockan sju, vi har nämligen som tradition att alltid se årets luciatåg på stv. väldigt mysig start på dagen men eftersom jag sitter uppe på nätterne med ett hemligt projekt så gick jag och la mig en stund till. Resten av dagen har jag inte gjort många knop, fotade katten, har läst lite och så bakade jag dessa underbara lussebullar! Gjorde hälften till klassiska lussekatter och hälften med en fyllning av smör, floursocker och madagaskar vanilj. M-m-mm!
 
Ikväll blir det Hell's Kitchen med pappa och sen ska jag fortsätta med projektet. vet inte riktigt varför men det är väldigt mycket lättare när alla andra sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0