En tisdag i februari

Hej på er :) idag är jag ledig, både skönt och tråkigt. Ser lite tomt ut på jobbfronten framöver. Men men, den dagen den sorgen. Jag hade tänkt lägga ut lite fina vår bilder för det känna verkligen som vår ute idag. Snödropp och fågelkvitter! Men min dator vill inte samarbeta, antar att den verkligen sjunger på sista versen nu. På schemat idag står nada! Ska planer lite inför nästa vecka, jobbar bara måndag tisdag så tänkte äntligen fota till min nya header. Min privata tecsuport Chrille har lovat att knåpa ihop något fint till mig ^^ just nu sitter jag och kollar på Dukes of Hazzard, and god damn va jag älskar söder dialekten! Ge mig en cowboy någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0