Hello world

Hej hej dagbok. Idag har jag sovit nästan hela dagen, sen kollade jag på töntiga söta häst filmer. Nu har jag precis tränat för på gymmet för första gången på typ 5 veckor. Zumban sparkade min otränade rumpa kan jag säga! I morgon är jag på't igen, då är det just dance som gäller, vad det nu är hehe. Kom på mig själv med att jämföra rörelserna med dressyr moves. Haha snacka om hästtjej! Hoppas att ni hade en bra dag :) för övrigt har vi börjat LCHFat hemma, funkar bra, lite socker abstinens idag. Men men. Tänkte bara snabbt dela med mig av min bästa ösötade varmachoklad. Ta din favorit kopp, ta 1-2 tsk kakao(beror på hur stark kakaosmak du vill ha, jag brukar ta 1,5) vifta i lite kanel(jag lovar det är jättegott!), häll i en halv tsk vaniljpuver(inte vaniljsocker utan äkta vanilj) blanda ihop med hälften grädde hälften mjölk. Voila! Vill du ha det något sötare ha i en tsk honung :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0