Lyxfrukost sovmorgon och vissa människor

Long time no see! Nu sitter jag på bussen, har väldigt knasig arbetstid idag, 10-15(??). Började morgonen med hästdrömmar, sovmorgon och lyxfrukost : mozzarella sallad! Ikväll ska ska jag på första styrelsemötet med ryttarföreningen, ska bli kul :)

Ridningen igår gick helt okej, stundtals kändes det riktigt bra, sen va jag där med innertyglen igen. Är alltid lite försiktig med nya hästar, Hillbrook är trevligare än L'amour men L'amour är helt klart skönare att rida. Måste bara avreagera mig lite. Innan vi skulle rida igår var det en som helt spontant berättade ett minne hon hade av mig från en av min absolut bästa ridögonblick. Så när hon va klar berättade jag om mitt absolut bästa minne, till henne. Då är det en äldre dam, kanske så där 45 år som rider i samma grupp som skrattar menande och säger : ja jag kommer ihåg när du bröt ihop också. Lite du ska inte Komma här och tro att du är något. Det var ju kul att bli påmind om den värsta lektionen jag har haft precis innan vi skulle rida. Tack så jävla mycket Mariette för att du påminde mig om Jantelagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0