You know i need you like a poet needs the pain

 
Vilken fin dag! sovmorgon, feberfri och en redig hästdos! jag känner mig fit for fight igen så nu kommer det hända grejer. veckan som kommer är fullproppad med jobb så det kommer nog mest bli mobilbloggar. men det är väll bättre än ingenting (:

idag har jag varit och tittat på finalerna av Gina Tricot Grand Prix. det är väldigt häftigt att se dom hoppa sånna höjder så nära. En gammal klasskamrat till mig( dom bodde 4 hus ifrån mig) har gått vidare till Young Riders i Scandinavium. kan inte hjälpa det men jag är så himmla avundsjuk. jag önskar att jag var typ 12-13, att min pappa köpte en ponny till mig.i hoppningen tror jag inte att jag hade kunnat komma till den nivån, har inte riktigt psyket för det. men dressyren. jag har en otrolig tävlingsinstingt, jag strävar hela tiden efter att bli så bra jag bara kan. jag sätter realistiska mål för mig själv och när jag bestämmer mig för något så går jag in för det helhjärtat. men det jag älskar mest kostar väldiga summor. Jag är 20 år gammal. jag vill inte att mina föräldrar som inte är intresserade ska köpa en häst till mig. men mitt sparkonto är nästan obefintligt mitt tålamod när det kommer till det här är noll. och hur ska jag kunna hitta en sponsor om jag inte kan visa att jag är någon att satsa på? för utan egen häst kan jag inte visa det. hade jag haft rätt medel hade jag varit där. 

men jag är inte bitter, jag måste bara hitta ett sätt atta lägga beslag på sisådär 500 000 ;) lätt som en plätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0