2012 ska bli mitt år

okej, så 2011 va inte riktigt mitt år. hjärtekross,förvirring,sjukdagar i mängder nja sådär bra år. året hade självklart sina ljusa stunder och jag är så himmla tacksam för min fantastiska familj och mina underbara vänner. men jag säger det redan nu: 2012 ska bli mitt år! jag skrev en lista på jobbet för några veckor sedan vad jag ska göra 2012 so here we go

  • Åka på så många resor jag bara kan
  • Köpa en bra kamera
  • Träffa Elsa Billgren
  • Köpa minst en vintage klänning
  • Träna mig nöjd
  • Ta bättre hand om min hy
  • Få in en bättre bloggrutin
  • Köpa ett par Miu Miu skor ( om jag har råd hehe)
  • Tattuera mig
  • Kolla upp möjligheten att frilansa
  • Skriva
  • Hälsa på fina 08'or
  • Annordna en 50'tals fest ( ser det framför mig kommer bli så himmla fint!)

Nu kör vi!
 


Kommentarer
Postat av: elina

Hoppas jag är en av 08:orna !

2012-01-01 @ 21:37:50
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0