Ang 2012

Det här året kommer bli så bra. Jag känner det på mig. Okej liter tråkigheter med kanske men det kommer bli fint i längden. Jag har blivit erbjuden att hyra min kompis kanon fina lägenhet i andra hand medan han sparar pengar till framtida långresa. Det skulle vara underbart att få flytt men mitt huvud har nu kommit ikapp mitt hjärta. Det är smartare att bo hemma. Hyran är mer än okej, jag har ett bra jobb som vikarie, jag har roliga resplaner och jag ska göra allt jag kan dör att matcha min personlighet med mitt utseende för så känner jag inte nu. En flytt hade stoppat det mesta av det här och planen är ju att jag ska börja plugga till hösten. Jag ska unna mig saker det här året och sluta förminska mig själv. Puss på 2012! Jag tycker att jag är jävligt snygg på som här bilderna så ni får dom igen! Förlåt för dålig uppdatering men jag har sovit i princip hela dagen


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är alltid snygg Rebecka! :) och du har absolut ingen anledning i världen att förminska dig själv!

2012-01-02 @ 23:20:30
URL: http://veronicabengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0