Bästa fredagen på länge

Hej vänner! Förlåt för dålig uppdatering men jag hade för roligt igår för att hinna uppdatera. Idag har jag inte gjort många knop, mest legat och kollat på den fantastiska serien Freaks and Geeks(bara 5 avsnitt kvar :( ) nu sitter jag på jobbet och har ont i huvudet. Men tillbaka till fredagen.

Först tog jag en välförtjänt sovmorgon och gjorde mig fin. Först på schemat stod en date med en av dom snyggaste människorna jag känner. Emma. Det var första gången vi umgicks utanför den ungdomsgruppen vi både är med och jag säger bara en sak: episkt! Åh vi hade så himmla roligt! Vi dyrkade Harry Potter, vi pratade en himmla massa tjejsnack, vi drack varsin lyxshake och kom på otaliga interna skämt. Det kommer vi definitiv göra om!

Och som om inte det var nog så åkte direkt från henne till Babbel för tapas mys och julklappsbyte med mina underbar tjejer Madde och Mathilda! God mat, underbart sällskap och fina presenter. Kan det bli bättre? Vad jag fick får ni se i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0