En höst i...?

Idag efter fikan med finaste sprang jag in på arbetsförmedlingen(där jag för övrigt träffade Vicky som äntligen har kommit tillbaka från Kanada) och hämtade lite kurskataloger. Nu har jag suttit och kollar igenom alla och satt postitlappar på allt som ser intressant ut. Kalmar har en himmla massa roliga utbildningar:) Stockholms katalogerna fanns inte så jag får väll skicka efter dom :) det är lite spännande att leta utbildningar, man för liksom fantisera ihop hur ens liv ska se ett typ 3 år fram i tiden


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, plugga här! It's awesome. Om jag hade all tid i världen skulle jag passa på att läsa en massa olika kurser bara för att !

2012-01-04 @ 22:14:42
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0