just sayin

hej hej bloggen! idag har jag varit ledig och efter att ha suttit uppe till 03 för att se dom sista avsnitten av freaks and geeks (snyft de finns inga mer) så tog jag en välförtjänt sovmorgon. resten av dagen har gått åt till att städa och allmänt fixa och dona. bästa städspellistan är min "I'm so tierd of beeing good" lista med en massa tjejrockband. känns lite motsägelsefullt att städa/dans till I'm the wild one men pepp blir man! sen har jag även pratat med min chef 4 ggr och bokat in en massa tider. har nu tider till mitten av februari. I like! sen har jag sagt till att jag eventuellt är bort vecka 6. sista minuten here we come! Har även ringt och bokat tid på gymmet. nu ska jag allt komma i form!

 
före

efter. lite skillnad va?

nu ska jag strax iväg och har min första ridlektion sendan mars förra året. är så galet nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0