Om kärlek

Hittade ett par gammla texter på telefonen som jag har skrivit om kärlek. Tycker att det kan passa en tisdagkväll i januari. Även om mitt hjärta inte slår extra slag för just den inspiratören längre så är texterna mysiga :)

Jag känner dina hjärtslag genom din tröja. Jag drar en djup suck så att mitt huvud flyttat sig en aning samtidigt som jag drar mina fingrar lite försiktigt över din mage. Jag vill att det ska uppfattas som en smekning och inte ett försök att komma åt din känsliga punkter, även om jag älskar ditt leende.

Det får den effekten jag ville. Din puls ökar och när du andas ut faller din arm lite nonchalant ner och lägger sig tillrätta kring min midja. Varenda cell i min kropp säger att det inte finns något nonchalant över den rörelsen. Du och jag hör i hop och det vet till och med minsta atom i både dig och mig

Jag ler lite för mig själv och inser att vi andas i takt. Jag kan bara beskriva det med två ord: Kärlek och Lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0