dagen sprang iväg

Hjälp vad klockan blev mycket! var uppe i natt och pillade med designen och är ganska nöjd just nu, bättre än innan tycker jag i alla fall. Fick snabbt som attan köra lillebror in till stan (på 9 minuter?!?) för att kunna ha en bil hemma när resten av familjen är ute på olika saker i göteborg. själv är jag hemma med endast min hosta till sällskap. eller nej, det var inte riktigt sant, jag har ju min huvudvärk också. Planen var att rida idag, men hade feber igår och är orkeslös idag så ja, det hade nog inte blivit någon bra kombination. Tur att man har fin hjälp.Jag tänkte ta en tur ner till en av mina favorit affärer nu när det är klart att det blir flytt, och sen upp tll stallet för att gulla lite.Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0