Finaste, matlagning och plura

Hej hej. nu sitter jag på min köksstol och är super trött.Idag har varit en riktig måndag, seg och trött och bara blä! ni vet vad jag menar.Glömde dessutom nummret till hovslagaren hemma så jag fick inte tag på honom. får göra ett nytt försök i morgon. Började eftermiddagen med att åka upp till finaste
fotomodell häst? JA
efter total idé torka på matfronen tog jag fram pluras kokbok och gjorde faktiskt två rätter ur den. Den första var en linssoppa
var tvungen att provsmaka lite, sååååå god!
rätt nummer två var kycklingsnizel med smak av rosmarin och ungsbakad potatis. Detta blev kvällens middag och en lunch senare i vecka. 2 lucher och en middag check! Skrev även en vecko meny, vuxenpoäg hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0